7 Kasım 2010 Pazar

Brian Atwood ya da Jessica Simpson

Bi ayakkabının tasarımını ne kadar beğenirsem beğeneyim ondan vazgeçmeme sebep olan, çok fazla takıldığım fakat çok ufak olan bir ayrıntı var: Parmak başlangıçlarının ayakkabıdan görünmesi..!!!



Geçen haftalarda Cevahir AVM'de bulunan YKM'de Jessica Simpson tasarımı Nellia'yı deneyip çok beğenmiştim. 12 cm'lik bir topuklu ayakkabı için de gerçekten çok rahattı ama maalesef ki yukarıda bahsettiğim sebepten dolayı vazgeçtim.. Bugün ise Brian Atwood 2010-2011 A/W ürünlerini incelerken çok tanıdık bir tasarımla karşılaştım ve "ucuz kurtuldum" dedim :)



Brian Atwood-Harrison


Jessica Simpson-Nellia

Brian Atwood'un Harrison modeli ile Jessica Simpson'ın Nellia modeli ne kadar da benziyor değil mi? Bir tırtıklama ile mi karşı karşıyayız yoksa "ayh sen de, ne fesatsın" mı diyorsun:) ?


2 yorum:

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

tatlım ayağına çok yakışmıştı halbuki:)
ayaklarım tombik olmasa ben bile deneyecektim neredeyse:)

♥ willdone ♥ dedi ki...

Sevgi Tuncer Dalgıç: :) sağol canım benimmmm ayakların tombik falan da değil ayrıca, görmesem yedirceksin:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...